burcu_burcu doğum eğitimi aldım özel ebem vardı kontrollerde zaten dikişlerime bakıyordu doktorum önceden de doktorla bu isteğimi konuştum tabi gebelik şekeri vardı dikkat ettim bol bol hareket yürüyüş yaptım herşey benim için yolunda gitti çok şükür 39+5 günlük olduğumda sabah suyum geldi ebe eve geldi suyum temizdi bebeğin kalp atışı iyiydi açıklık yoktu haberleşiriz diyerek ayrıldık duşa girdim yemek yiyemedim midem bulandı ishal oldum oturmadım spor yaptım kasılmalar başladı baktım duramayacak gibiyim sporu bırakıp plates topunda vakit geçirdim tekrar duş kasılmaların sürelerini ebeye attıyordum bu sırada 5 dk bire düştü hadi artık hastaneye gel dedi çıktık gittik açıklık 3 buçuk du 2 saat sonra açıklık tama yakın oldu sadece nst de yatmak zordu hemen tuvalete gittim artık zor tutuyordum kendimi hemen doktoru çağırdılar doğum yaptım herşey çok güzeldi 4 dikiş atıldı ama ben o kadar mutluyum ki hiç birşey umrumda değildi bebeğimle odamıza geçtik uzakta yaşadığım için annem gelmişti sadece oğlumu ona bıraktık yanımda sadece eşim vardı sakin sessiz o geceyide beraber geçirdik mahremiyet ve etrafta kimsenin olmaması bir avantaj bence