25+2 haftalığım ve normalde çok enerjik her işini kendi yapan camlara kadar silen biriydim. Hafta başından beri bir uyuşukluk geldi sadece yatmak istiyorum hiç bir şey yapasım yok kolum kalkmıyor. Dün geceden beri de Allah ım belimin ağrısından kıvrandım resmen. Bilmiyorum artık enerjim gitti galiba ağırlaşmaya başladım sanırım 3ncü tremestere az kaldı ondan mı acaba ya ne güzel enerjik ağrısız acısız geçiriyordum of