https://hizliresim.com/j484976
https://hizliresim.com/k12efs0
Merhabalar, biz korunuyorduk fakat sanırım hamile kalmıştım bunun gibi toplam 5 testimde pozitif çıktı sonrasında eşimle ilişkiye girdiğimde kanamam oldu ama pembemsi kısa süre ve doktora gidemedim. Almanya ya yeni geldiğim dönemdeydim sigortamı bekledim 2-3 gün doktora ancak öyle gidebildim. Doktora gittiğimde ise idrar testlerim negatif çıktı ve zaten ultrasonda da görülmedi. Doktor neden öyle olduğunu bilemem belki kimyasal olmuştur ama net birşey söyleyemem dedi. Aradan birkaç ay geçti ve gebe kalmak istediğim için ovülasyon testleri ile takip ederek düzenli ilişki yaşadım ama 8 aydır olumlu sonuç alamadım. Doktorda 1 yıl dene olmazsa gel demişti. Şimdi sizce bu test sonuçlarına göre ben kimyasal mı geçirdim sizce ve hamile kalabiliyormuyum demek oluyor?