5+5teyim çok zorlanıyorum bende bırakmaya maalesef ki. Normalde 1 paketten fazla içerdim neredeyse smdi baya azalttım abikide ama bırakmak istedikçe sanki daha çok canım istiyor gibi. Bir taraftan içtikten sonra pişmanlik duyuyorumm napacağım hakkında bir bilgim yok 😒😒