demirrleydi_ eslem2121 bir video vardı çok hoşuma gidiyordu kadın diyorki neden herşeyi kendime yapıyorum diyorsunuz diye adamda e kime yapayım diyordu 😂😂😂 bir Diyarbakırlı olarak o kadar haklı bulmuştumki 😂😂😂
demirrleydi_ yorgunannis bende şu anlık İstanbul ama oraya taşınıyoruz ev tuttuk orda eşyaları toplamaya geldim
demirrleydi_ yorgunannis aaa neden ben İstanbul’u seviyorum hatta ben gitmek istemiyorum nerde kalıyorsun sen şimdi ben ilçeye gidicem Diyarbakır’da
yorgunannis demirrleydi_ Anadolu yakası bilmiyorum çok kalabalık her yer trafik falan zor bir şehir bir yere gitsen 4 saatin yolda geçiyor
anneyim01 Kızlar ben her yörenin konuşma tarzını şivesini özünü tasıyan ları cok sevyorum tabiki de yemeklerini de 🤭😁
rapunzel70 ulkusblog bu heri kelimesi çorumda gelmemi bizim tokatta da çok kullanılıyor gıcık kapıyorum 😅😅😅 bi tuhaf söylüyorlar bide heeerim demeleri var
demirrleydi_ yorgunannis orası öyle evet trafik başa bela eşim burda işten 5 te çıksa 7-8 de evde oluyor memlekette işten çıkınca 5 buçukta evde oluyor ben ordaki insanları sevmiyorum çat kapı geliyorlar herşeye yorum yapıyolar alay ediyolar