ikiprensesannesi___ bize naziklik yakışmıyor bende şive kalmamış gerçi bizim orda konuştuğumda herkes sen nasıl Diyarbakırlısın konuşman hiç benzemiyor diyor 😂
Orda kafede oturuyoruz bir kahve alabilir miyim dedim garson vereyim abla niye yalvarisen bana dedi ya 😂😂😂