Sumeyyecooban Esraayse samsun luyum ama şuan konya da oturuyorum ama doğumu samsun da yapicam inşallah 🤠
Gbygh Esraayse liv de cok iyi temiz bir hastane ama fiyatlar biraz tuaf😁 arkadasima 3500 tl dediler dogum bana 4000 anlasamicaz herhalde o konuda 😁😁
Esraayse Gbygh bizde 3500 dediler ki bunda bir artış olmaz diye söylediler hatta olsa olsa 100 lira gibi bir artış olur diye
reyhan_55 Esraayse samsunluyum medical park da naziye gürkan sabaha gitmeyi düşünüyorum yazmışken bilgisi olan var mı 😊
Flzmst reyhan_55 ben başından beri gidiyorum pztrsi son kontrolüm Perşembe doğumum var çok iyi bilgili insanı rahatlatan bir doktor tavsiye ederim
reyhan_55 Selin00 Naziye hanıma gidiyorum çok doktor degistirdim çok tecrübeli işinin ehli bi doktor olduğunu duydum o yüzden tercih ettim
eminesbr Samsunlu değilim ama burda yaşıyorum Liman Hast. Mükerrem Erol'a gidiyorum gayet memnunum 31 hafta bugün bitiyor doğum fiyatı bilgim yok önümüzdeki cumartesi konuşucam artık umarım makuldür :)