Gamzekrkc1 ! Kızlar bugün erken gebelik testi yaptım tam beklenen adet gününde.ilk 10-15 dk bir şey yoktu sonra bir baktım böyle silik çizgi ve incecik. Sizce hamilemiyim nolur bakın