elatoriaa Allah aşkına biri bana ne yapma gerektiğini söylesin artık kafayı yiyeceğim İstanbuldayım beylikdüzünde oturuyorum z.kamil bana trafik olursa 2-3 saat mesafede doğumum gelirse yetişme korkusu beni sarıyor ve ssvd istediğim için özel takipli doktorum olsun istiyorum 150 bin doğum ücreti 9 binde muayne mi olur bunlar artık bunu tüccarlığa mı çevirdi? Ve asistan hanım diyor ki eğer ssvd olmaz ise sezeryana alınırsanız 100 bin sezeryan 50 bin direkt çocuğun geliş şekline göre düşüyor Uygun fiyatlı memnun kaldığınız ssvd destekleyen Dr varsa önerin allah aşkına bunaldım artık
gvnrzz elatoriaa ben de sırf bu yüzden vazgecmek üzereyim işte. O kadar anlamsız ki sezeryan bile 80 binken ssvd 140 bin medipolde. Riski alan benim imzaları atan benim o zaman normal dogumdan farkı ne onlar için bunun. Ben de zeynep kamile kontrole gidiyorum belki doguma giderim diye ama bize de uzak karsıdayım ben de. Rami hastanesi var biraz uygun o da hastane cok kücük donanımlı değil yani
Zeyver elatoriaa özel rami hastanesi nehir bayramı tavsiye ederim ben de oraya takipliyim ve beylikdüzğndeyim zaten sürekli çağırmıyor 2-3 ayda bir gitseniz yeterli
iremm00 Ben olsam guvnedigim bir devlet hastanesi ,yada özelde sezeryan olurdum,ztn nadir ssv deyi olumlu birsekilde yaptırıp,işi ticarete dökmeyen, bende 2. Olsa evimin yanidna devlet hastanesi ve güvendiğim de var özel oda tutup doğumu orda yaparım
elatoriaa gvnrzz işimiz zor öyle bir döneme denk geldikki hastaneye güvenmiyoruz hastaneye güvensek hekime güvenmiyoruz ikiside içimize sinse maddiyat yetmiyor. Rami hastanesini duydum uygun fiyatlı ama orasıda bana çok uzak yaa ;(
gvnrzz elatoriaa anladım ama ya en az 130 140 bini gözden cıkaracagız normal dogum yapmak için ya da tekrar sezeryan 😕 bana zeynep kamil o kadar uzak değil arabayla trafiksiz 40 dk sürer ama bilemiyorum cok kararsızım. 27 hafttalık oldum her sey belirsiz
gvnrzz Zeyver hastane cok kücük ama ya özellikle o nehir hanımın odasının önünde beklerken fenalık gecircektim. Bana mı öyle geldi bir basık gibi. Nisanın 1 inde gittim. Mayısta tekrar cagırdı bakalım. Bir de 4 gibiydi muayenem bana doktor biraz halsiz yorgun geldi fazla yogunluktan olsa gerek durgundu
Zeyver gvnrzz evet hastaneye bir şey diyemem ama doktor çok tecrübeli. Yorgun olabilir çok gazla hastası var ama ona rağmen ilgisi güzel
mutl elatoriaa ay canım bende polatlida oturuyorum özel aşırı pahalı bir fiyat istedi 75 bin lira dedi sezeryana dönerse de aynı fiyat dedi . 1 buçuk saatlik uzaklıkta ssvd yaptıran devlet hastanesi var mecbur artık oraya gidecem . Sancım başlar başlamaz yoluna konulacam başka çare yok zaten hemen doğmuyor bebek ben oğlumda 12 saat sancı çekmiştim tam açılma ile sezeryana alındım hadi bu ikinci doğum açılma bı tık daha hızlı olsa bile gene en az 5-6 saat olur