Dyg Merhabalar 21+5 günlük bizim bebişimiz böbreklerde ağrı oluyor bu normal bir durummu bebek büyüdüğü için baskı mı yapıyor yaşayan varmı 🤔
deryaersin Dyg ben 1 ay önce çok şiddetli böbrek ağrısı çektim doktora gittik sol böbreğinde kristal var dedi yani kum susuz kalınca okuyormuş antibiyotik verdi bide bol bol su içtim geçti şükür
Dyg deryaersin bende su içince azalıyor gibi susuz kalınca ağrı artıyor gibi geliyor çevremdekiler normaldır bebek baskı yapıyordur suyu bol iç diyolar doktora gidince sorayım 🤔 geçmiş olsun sanada bu arada 🙏
deryaersin Teşekkür ederim size de geçmiş olsun sizde bol bol su için eczacı bi arkadaşım var su içmeyi ihmal edersen bu ağrıyı doğuma kadar çekersin dedi bende suya ağırlık verdim sizde öyle yapın
Dyg deryaersin evet günde kaç bardak su içiyorum artık hatırlamıyorum o derece 🙄sağ salim kucağımıza alırız inşallah