kurkmantosuzmadonna oslemoslem hamile misiniz ? Çok kafein önerilmiyor ama günde 1 fincan içebilirsin.
rmeysaerdem oslemoslem Bende nescafe 2/1 arada olan için öyle en son kendime kafesinsiz Türk kahvesi aldım bi deneyin isterseniz
nilaydax oslemoslem tabiki zararlı internete yazsan bile çıkar.En fazla bir küçük fincan kafein günde 200 mg geçmemeli
zynprkc oslemoslem Benim doktorum yasakladı max haftada 1 olur dedi sebebi ise damarları daraltmasıymış ❤️🩹
oslemoslem nilaydax çok aşırı tükettim bilmiyordum zararlı olduğunu bana mide bulantima çok iyi geliyor ondan içiyordum
rmeysaerdem oslemoslem Aslında büyük marketlerde var İstanbul’da yaşıyosanız hapycenter özkuruşkar mopaş Sonra migrosta falan oluyo
Baklavaseverim oslemoslem En fazla gün de 1 küçük kahve fincanı içebilirsin o gün de çay içmemen lazım canım