Betam pazartesi 192ydi
Salı günü lekelenme ve ağrıyla gittim 88 e düşmüştü.
Lekelenme kahverengi devam etti 2 gün. Kanamaya dönmedi regl olmadım ve kaset testim kocaman pozitif ne zaman sıfırlanır ne zaman regl olurum? Kimyasal için herkes regl olup sonlanmış gebeliği ben neden regl olamadım 😢
