Kızlar 5 gün önce 2.normal doğumumu yaptm öğlen idarrırımı yaptm,4-5 saat sonra diğer idrar için gittim fakat pijamamı indirdiğim gibi idrar kendiliğinden döküldü akıntım sandım, hissedemedım , neden oldu olan var mı bir tedirgin oldum hep bezle mı gezeceğim önlem nasıl alınır lütfen aynı şeyi yaşayan varsa paylaşabilir misiniz