mutl benim de 2.hamileliğim 1.de kestirmedim ve boyatmadım.
Şuanda yine içim rahat etmeyecek sanırım kestitmeyeceğim ihttiyacım var ama.
Hurafe gibi evt de yinede eskiler bişi diyosa vardır diyorum..ama doktorumun bana tek yasakladığı şey saç boyamaktı kesinlikle boyama demişti