Doktorum bu durumu doğumdan sonra yaşadığımı söylüyor da tecrübesi olanlar var mı diye merak ettim doğum yapalı 1 hafta oldu ama ben hastaneden ayrılamadım antibiyotikler serumlar kan değerinin düşmesi 3 ünite kan almaya rağmen yükselmemesi üstüne bir de mastit belirtileri başladı