sarumervee Kızlar merhaba gebelik boyunca mantar enfeksiyonu geçirip ve devam eden enfeksiyonla sağlıklı bir şekilde doğum yapan var mı
sevaldqn1 sarumervee ben başından beri geçirmiştim kullanmadığım antibiyotik kalmadı çok şükür sağlıklı sekilde yaptım doğumu
sarumervee Eboz evet vajinal doğum canım yani erken doğum riski felan oluşturur mu veya bebeğe bir zararı
lamiayldz Onun için birşey diyemicem ama boş bol kefir iç turna yemiişi ye mantarına iyi gelir inşallah
sarumervee lamiayldz teşekkür ederim canım kefir tüketiyorum turnada tüketirim ama işde bebeğe bi zararı olur mu erken doğum riski oluşturur mu merak ediyorum
Eboz sarumervee erken bence etmez bende çok çektim mantar bitmiyor kasiniyordu 40+3 de dogurdum zorla sezeryan oldum açılma olmadı diye
sarumervee mayloyee bendede aynısı var fitil ilaç vs kullandım kullanırken geçiyo sonra geri tekrarlıyo
sarumervee minikmucit aklınızın almayacağı şeyler kullandım sürdüm inanın bende yıllardır var ara ara tekrarlıyo tabi hamilelikte devamlı olmaya başladı
sarumervee Eboz ilk gebelik olunca bide bilgisiz olunuyo teşekkürler doktoruma daha detaylı soracağım içimde endişe kalmaması için
Eboz sarumervee Tabii ilaç vs verir kullanin ama.korkmayın bende ilk gebelikti korktum her mantarda gittim.doktora ama bitmiyor yaa Şeker en buyuk dostu mantar yapıyor paketli gıdalar biraz eksiltin azalır geri başlıyor da birşey.olmaz inşallah
sarumervee Eboz tatlı canım çok istiyor tüketiyorum o biraz daha tetiklemiş olabilir evet teşekkürler ☺️
sarumervee sevaldqn1 ayy çok sevindim benimde sürekliliğe döndü hamilelikte doktorum fitil ilaç vs verdi kullanırken geçiyo bırakınca devam ediyo oda artık vermedi ilaç haftada bi kaç kez batikonla sil temizle dedi bende endişelendiydim sağolun ☺️