selosya İsim çok önemli şuan daha 13+2 cinsiyet belli değil ama isim düşünmeye başladım. Kız : Alya Erkek : Çağlar Ege Sizce nasıl ? Sizlerin düşündüğü isimler ?
zelih8a8wa selosya ewt cok güzel isim gercekten şu günler gelsin artık kızımmm yavrum alyamm diye sevmek istiyorum ya 😃😃😂 insan görmediğini özler mi ya ne garip duygu annelik allahım allahım Allah gercekten isteyen herkese nasip eylesin cok başka birşey evlat bee🥹
sevvalinwonderland selosya oğlum olacak hayırlısıyla, “gökalp” koyacağız biz 💙 ziya gökalp’ten esinlendik, onun gibi sağlam fikirleri olsun istiyoruz
mrvnr35 selosya amiiin canım teşekkür ederiz sağlıkla huzurla kucaklarımıza alalım hepimiz inşaallah 🥰❤️