melos3006 maalesef:( kasim ayında gulen gul hoca ile dogum yaptim. En son sancilarim cok kotu olunca annem veya esim benimle nst ye girsin dedim, annen gelsin dediler. Daha sonra açıklığa baktılar annem mst odasında beklerken 9 cm olunca annem de gonderdilwr