ben 12. haftadayken 3-4 kilo falan almıştım sanırım sonra da daha hızlı artmaya başladı kilolarım🥲🥲 bulantım olmadı, iştahım da da azalma olmadı o yüzden direkt kilo alarak devam ettim, sağlıksız şeyler de yemiyorum ama işte biraz hızlı kilo aldım 😂😂 sağlıkla gelsin de bebişlerimiz önemli değil gerisi 🫶🏻🫶🏻