bbusrass Kızlar ellerimde ve bacaklarımda kaşıntı var gün içinde çok değil ama özellikle gece yatağa yatınca artıyor aynı durumu yaşayan oldu mu 34+5
argus Bende 34 haftalık hamileyim 2 hafta önce kaşıntı yüzünden gittim kan testim normal çıktı nemlendirici kullanmamı söyledi doktorum ama yine kaşınıyorum bugün tekrar randevum vardı haftaya kaşıntım için tekrar kan vereceğimi söyledi
gamzey25 Ben de 39+5deyim benim de öyle sadece uyumak isteyip yastığa başımı koyunca oluyor gün içinde hiç yok sanki derimin altında karınca dolaşıyor 😅