Meltem1234 Arkadaşlar normaldede göğsüm vardı hamile kaldığımdan beri felaket büyüdü 25 haftalıgız göğüslerim çatladığı için hafif kızarık ve elime damar kalınlığı gibi birşeyler geliyor bastırınca süt bezeleri boyle mi olıyor sizde de var mı aynı durum