Ztkn2 bence gebe kalmasaydık regl döneminde olacağımız içindir ben daha yeni hamile kaldığımda sancı çekiyordum kuzenim demişti 3 aya kadar her adet döneminde o ağrıları çekersin korkma diye kendisi tecrübeli bu konularda bende de özel bölgemin dudaklarında sızı oluyor akıntım falan yoğun kimi şeffaf göğüs hassasiyetim bir var bir yok zaten başka da belirtim yok🤭