nida341 Birunide geçen sene doğum yaptım. Doktorumdan memnundum. Ölü doğum oldu benimki. Kadın doğum katında yatmadım. Ameliyathane ekibi profesyoneldi. Oda hizmeti bir tık daha iyi olabilirdi. Temizdi ama biraz yavaşlardı çöplerin alınması vs konularda. Ama kendim zaten zor bir süreçten geçtiğim için takılmadım açıkçası.