Arenn ay evet evet yani normal bile yürüyemiyorum ayaklarımı sürüklüyorum öyle bir ağrı
Ama acile gittim Nstye girdim sancı yok bebekler hareketli o yüzden dediler ama geçmiyor yani bu ağrı hayat kalitemi düşürdü can sıkıcı olmaya başladı sürekli bir endişe halindeyim