O kadar çok normal doğum istiyordum ki, doktorumla birlikte gebeliğimin en başından beri normal doğum düşünüyorduk. Fakat bebeğimin kilolu oluşu, bir türlü kanala giremeyişi, açılmamamın ve sancımın olmaması sebebiyle 41.haftada sezaryen oldum. Canım doktorum sayesinde ameliyatım o kadar güzel geçti ki, ilk gün ayağa kalkıp yürüyüş yaptım sadece Hemsireler ayağa kaldırdı. Ameliyat ekibi çok iyiydi beni çok güzel sakinleştirdiler. Bebeğimle çok rahat ilgilendim. Dikişlerim estetik dikiş ve doktorumun cerrahisi iyi olduğu için yok denecek kadar az bir iz var. 13 gün önce doğum yaptım. Bugün evimde temizliğimi yaptım. Bebeğim de 52 cm 3820 gram doğdu. Normal doğursaydım nasıl olurdu bilemiyorum ama iyi ki sezaryen olmuşum diyorum. Bir de doktor çok önemli…