elfbyrktr Benimde gerçekten çok zor duruyorum içimdeki sıkıntı geçmek bilmiyor süreklü diken hağlindeyim atak geçircek gibiyim Allah yardımcımız olsun
elfbyrktr Eskiden dışarı çıkınca hava alınca hiç düşünmüyordum atağı ama hamilelik hormonlarından dolayımıdır bilmiyorum şimdi insan içine girince kalabalığa hemen içim sıkılıyor heyecanlanıyorum atak geçiriyorum
zerda1312 Cnm kullanan var eltim 2 cocugundafa kullandi doktor dozunu dusurdu cubku dedi dayanamiyorum baska turlu sukur cocuklari saglikli ama doktorunla gorus tabi