kurkmantosuzmadonna Kızlar duyduğunuz garip isimler var mı ? Annemlerin bir komşusu vardı. Kadının ismi Fındık. Çok garip geliyordu bana alıştık sonra. 😄
tahamommy kurkmantosuzmadonna kuzenim oğlunun adını beybolat koymuş duyduğum en garibi bu 😅 hatta beybo diye sesleniyorlar çocuğa eşim duyduğunda anlayamamıştı 😂
humaakusu kurkmantosuzmadonna benim doğup büyüdüğüm mahallede Yosma abla vardı birde Pilma abla ve birde Sallı diye bir abla vardı çok acayip geliyodu bana isimleri 😂 bide arkadaşımın babası onun ismini Tülpembe koymak istemiş buda aşırı komik gelmişti bana 😂
sifadrmaz kurkmantosuzmadonna çalıştığım dönemler dükkana bir müşteri gelmişti adı ördekti. Duyunca dalga geçiyor benimle zannetmiştim ama kimliğini göstermişti
beyzagurbuzz Busranur_mnts orada da ailedekilerin adı Çimen, Kıvılcım, Sönmez, bir kızları vardı Doğa o normal isim 😂 Torun oldu Alev Bütün doğayı bir ailede toplamışlar 😄❤️
sifadrmaz Busranur_mnts kendi memleketinde normalmis bu isim oyle demişti garipsemiyorlar onlar yani😂
Ballkusum_33 kurkmantosuzmadonna nerde yaşıyorsun benimde kayınvalidem gilin varmis öyle bir komşusu 😃