Meral_63 ben çok eskiden philips lumia almıştım taa 2016 yılında 2-3 sene aktif kullandım ve gerçekten tüyleri inceltip azalttı ama sonradan yapmaya üşendiğim için lazere yazıldım, evdeki lazeri ara ara kullandığım oldu ve hala atışları var uzun ömürlü, benimki sadece şarj ile kullanılıyordu şarjı bitince prizde kullanılmıyor e haliyle de yarım kalıyordu üşeniyordum şarj doldur tekrar yap falan, alıcaksan en güzeli hem prizde hem şarjlı kullanılan olsun