nemesisx küvöz süreci olma ihtimali yüksek haftasından dolayı. Siz kendinizi girme ihtimaline hazırlayın girmezse üzülmezsiniz en azından. Süt konusunda geliyor merak etmeyin. İlk gün sağıma başlayacaksınız zaten bebek emzirir gibi iki saatte bi sağım yapacaksınız. İlk başta az Geliyor ama sonra artıyor. Bebiş küvözde de olsa siz beslenmenize, dinlenmenize çok dikkat etmelisiniz, moralinizi bozmamalısınız ki sütünüz daha iyi gelsin çünkü bebeğiniz için yapabileceğiniz en iyi şey bu. Bi de gerçekten annenin babanın hislerini anlıyorlar, ilk başlarda kızımın durumu kritikti entübeydi en üst seviyeden cihaza bağlanmıştı kalbinde delik vardı falan. Ama 16. Günde biz çıkarken doktorumuz siz iyi olduğunuz için ve çoğunlukla anne sütüyle beslenmesini sağladığınız için bu kadar kolay toparladı dedi. Eve geldiğinde 1960 gramdı minicik bir şeydi nasıl büyütcez diyorduk ama o kadar hızlı büyüyorlar o kadar kolay toparlıyorlar ki gerçekten. Siz iyi olun o da iyi olacak. Benimde kızım farklı şehirdeydi neredeyse her gün iki saat yol gidiyorduk süt götürmek için bi de dönüşü var tabii. Sezaryenli halimle o kadar zor geliyordu ki ama yanına girip5 dk eline dokununca dünyanın en mutlusu biz oluyorduk. Sezaryen sonrası bebiş küvözde olursa o gelmeden bol bol dinlenin ağrılarınız falan geçsin, gücünüzü tekrar toplayın eve geldiğinde size çok ihtiyacı olacak çünkü. İlk 3-4 ayımız da gerçekten zor geçti zor bir süreç ama sonu güzel oluyor. Kızım şuan 12 aylık boy kilo ve genel gelişim olarak normal 12 aylık olanları yakaladık çoktan. Hiç yerinde durmayan bi minnoş bazen bakıp nasıl ya o kadar küçücük bebek nasıl bu kadar büyüdü diyorum. Süreci yönetmek için en önemlisi gerçekten anne baba psikolojisi sonra gerisi geliyor bir şekilde. İnşallah sizde güzel bir şekilde atlatırsınız🙏 merak ettiğiniz bir şeyler olursa yardımcı olmaya çalışırım