_Medine kaç haftalıksınız, bende 39+1 hafif leke şeklinde gelmeye başladı nişanım ama sancı hissetmediğim için gitmiyorum doktora . Nişandan sonra hemen sancı olabileceği gibi günler sonra da olabiliyor . Önemli olan düzenli aralıklarla gelen sancılar 😇