hanez
Hayırlı olsun ,Bende progestan kullanıyorum 3 günde bir kalçadan , hergün göbekten .Yoğun bir kanamaya dönnediği sürece sıkıntı olmaz kahverengi korkutmuyor eski kalan kan akıntısı oluyor , bende 9 haftalığım 6. Haftamda bir ped dolduracak şekilde pıhtılı kanamam oldu kesin düşürdüm dedim ama kalp atışını duyduk herhangi kanama alanı da görülmedi dr,um kese balon gibi büyüdükçe rahme baskı yapıyor ince kılcal damarlar kanayabilir , rahmin zonklayabilir korkma dedi coraspirinimi kesti