bebekananas korkma bence varsa da yoksa da netleşmiş olur, bazen bilinçaltı da gebelik belirtileri yaşatabiliyor, süreç yorucu evet ama kimyasal/dış gebelik/boş gebelik gibi sağlıksız tecrübeler yaşayıp bir an ümitlenip sonra hayallerinin yıkılmasındansa bırak her ay negatif gelsin. 3,5 sene sonra pozitifi görünce dünyalar benim olmuştu, beta 2-3 kat artıyordu her şey çok güzel gözüküyordu taa ki beta 2500 olduğunda rahim boş görünene kadar maalesef. Dış gebelik geçirdim ve ameliyat oldum. 2 hafta hamileyim diye sevinçten ağladım, 5 ay dış gebeliğe ağladım. Sağlıkla kolaylıkla gelsin bebeğin, bir bebeğin olmuş yine olur Allah’ın izniyle, stres en büyük düşman.. test yap böyle şüpheyle durmaktansa net olursun, varsa da kan verir beta takibine başlarsın