blnmyld Kızlar, Ben euthyrox ilaç başladım doktorum başlamamı söyledi ama kullandığımdan beri baş ağrım var 3 gündür geçmiyor ilk gün daha çok ağrıyordu şu iki gün az az hala var ve kafam ağır sizde böyle bişey yaşadınız mı hapla ilgili olabilir mi
dilekmom6 blnmyld ben de kullanıyorum ama öyle bir etki yaşamadım. 1 gün kullanma bakalm gozlemle geçecek mi ağrın. Ilactansa kullanma başka ilaç yazar doktorun
humaakusu blnmyld içmeyin randevu alıp doktorunuza gidin yan etkilerini yaşıyorum deyin yeni ilaç yazarlar reçete kağıdında bile yazıyor yan etki gördüğünüzde doktorunuza danışın diye