birmeftu aşko çok kötü olursan tekrar doktoruna danış ama ben bunu keyfi olarak kullanmıyorum ki tansiyon hastası olsan tansiyon ilacı kullanıyorsun şeker olsa insülin ilacı insanlar bu tür ilaclara çok fazla tepki veriyor Allahın izniyle bişey olmaz kullanıp sağlıklı doğum yapan birsürü hasta var bu kadar tedaylı düşünürsem kendime zehir ederim süreci ben böyle düşünüyorum tabi herkesin durumu birbirinden farklı