İki oğlumun hamileliğinde de çok az bulantı yaşadım diyebilirim. Oda üçüncü ayda birden bitti . Ama kızımdaaaa öldümmm. O kadar ağır ve zor geçtiki anlatamam. Hep kustum hep midem bulandı doğuma kadar maalesef. Çok zordu. Erkek bebekleri benim daha rahat geçiyo nedense. Ama kişiden kişiye de değişebilir sanki bilemiyorum canım.