cherryup Kızlar bu haftalarda ilk defa kabızlık yasıyorum. Karnım taş gibi yaşayan varmı nefes alamıyorum ne iyi gelir ?
Taqooo Bende 30. Haftadan sonra olmustum baya bi çektım bol ılık su kayısı kompostosu ve gunde bi iki kasık zeytın yagı içtım doktorum dupalak şurup vermiştı sende ilaç için doktoruna danıs kan ve demir ilaçları benı kabız yapmıştı