cananakdag1 iki çocuğum var biri 11 yaşında diğeri 18 aylık. 3. ye hamileyim, 18 aylık olan beni çok zorluyor, plansız supriz gebelikti 3. Aldırmayı düşündüm, gittim doktora daha kalp atışı bile yoktu ama kıyamadım🥺 dünyaya geliyorsa vardır bir sebebi. Hayırlı, sağlıklı ömürleri olsun