Ceyoceyo ay valla ben sağlık ocağı ile hiç muhattap olmuyorum, onların derdi farklı bilgilerinizi takip etmek zorundalar aslında ve takip edemeyince denetime girdiklerinde paraları kesiliyor o yüzden hıncını sizden çıkartmış, bırakın mesaj atarsa cevap verin ayaklarına gitmeyin işiniz düşmedikçe hiç gerek yok