Kocam genel olarak uyumamdan aşırı şikayetçi. Arabada, evde koltukta. Gece uykusu dışında yani. Ya ben hemşireyim, nöbet çıkışı bile uyumuyorum ama benim gecem aslında gündüzüm. O da gündüz hep evde. Üzerine bir de hamilelik. Ya hayatımın bana bir uyku borcu var ya. Yoruldum.