Otururken kalkarken karnımı tutarak kalkıyorum az önce biraz bulaşık vardı üstünkörü makineye attım dik duramıyorum berbat bir ağrı eşimde arıyor o sırada ağrım var diyom niye diyor abimgile gidelim dedim ama hergun biyerin ağrıyor diyor kapattım telefonu o ayrı sinir ediyor derdim abin mi ağrım var diyom kıvranıyorum
Gobegimin altı ve göbek deliğim ağrıyor batıyor sanki içten bişey çekiyor gerçekten duramıyorum şu durumda hastaneye de götürmez zaten biliyorum