biftekziyagil Merhaba. 31 haftalık hamileyim. Özellikle geceleri katlanamayacağım derecede ellerimde uyuşma ve ağrı oluyor. Araştırdım karpal tünel sendromuymuş. Benim gibi olup ellerin rahatlaması için bir şeyler yapabilen var mı?🙁
daisyildiz biftekziyagil ben de 31 haftalık hamileyim 🥳 bende de oluyor çözümü olan varsa lütfen yazsın 🥲
azra01 biftekziyagil bende de ara ara oluyor ayaklarımda uyuşuyor mesela yer sofrasında yemek yerken hemen 10 dk icinde uyuşuyor rahat edemiyorum 37 haftalik olduk biz ben normal diye düşünüyordum yapabilecek birsey var mi bilmiyorum
papatiaa biftekziyagil benim dediğin gibi tek taraflı oluyo hastaneye gittim sonuç pazartesi dedi bileklik takıp beklicekmişim
Melike3506 biftekziyagil doktor bana magnezyum kullan demişti ocean ın magnezyumunu kullandın 3 veya 4 güne geçirdi hiç yok değil ama şiddeti daha az ve arada oluyor artık
biftekziyagil Doktor ödemden oluyor akşamları tuzla suya koy ellerini dedi. Hiçbir işe yaramadı. Çok ağrıyor maalesef 🙁