rahime0066 Adetime 3 gün var kasıklarım hafif ağrıyor. Ovülasyon yaptım 20. Günden sonra yumurtladım sonra da testim bitti ama her günü değerlendirdim geç dollenme olabilir mi ? Hafif çizgi var gibi miii ? Sizceeee
allyslife rahime0066 canım silik var, 2 ya da 4 gün sonra sabah ilk idrarla yap, biraz daha belirginse kan ver
esavas27 rahime0066 var gibi sizin adete üç gün kala böyle gölgeli çıktıysa ben 8 gün kala yaptım boş yere yapmış benimki çok erken o zaman ama sizde var gibi regl günü tekrar yapın benimde adete 5 gün kaldı test yapmamak için zor duruyorum
rahime0066 kucumen sanki bende yaaa çok geç yumurtladım acaba geç dollenme mi oldu o yüzden mi bu kadar silik
kucumen rahime0066 oda olabilir yeni gebelikte busekil gözükmesi normal sen 1 2 gün sonra sabah ilk idrar diyolar öyle tekrar dene bence rabbim gonlunsekini hayırlısıyla sağlıkla nasip etsin 🌸🤲🏻🤲🏻
Krnn1 rahime0066 bence ondan değil ben adetten hemn sonra bir defa korunmaasız ilişkiye girdim sonra hiç olmadı. Şuan adete iki gün var benimde silik