Denizz44 ben aşkım 19-23 Mart arası regldim doktors gittim üçüncu günü bunu önerdi amacım rahim filmi cekinmekti daha 8 ay olmuş dedi bir yıl dolsun çekeriz dedi prowomen proman önerdi heemn içmeye başladım 17.gunler yumurtlayan ben 14.gunde yumurtladim 2 nisandı hatta 30 tablet var jelde kulandim yumurtlama günü 5-10 bekledim değerlendirmeden önce tabiki folik asitte Solgar kullandım eşinde sende meyve suyu gibi zaten günde bir için bir subardagi karıştır iç 10 tane fln kalmıştı ogrnedigimde yine de içtim sayfaima yazdım iç bitir dedi ztn iki gün önce bitti dene canım inşallah faydası olur