aysgl330633 Selam canım anneler , Oğlum 4 aylık ve burun tıkanıklığı oluyor ara ara sizler bunun için ne kullanıyorsunuz , memnun kaldığınız ürün ne ? Ne önerirsiniz? Çok zor geçiyor , huzursuz oluyor😔
aysgl330633 kurkmantosuzmadonna oda nemlendiricisi de kullanıyoruz anlamadım grip olmuştum benden bulaştı somra da şimdi tıkanıklık oluyor
aysgl330633 sarilale123 onu da gördüm de acaba bi zararı olur mu diye endişelendim siz kendiniz yapıyor muydunuz?
kurkmantosuzmadonna aysgl330633 o tıkanalıklık hemen geçmiyor maalesef. Birkaç hafta sürüyor. Bizim de öyle. Sürekli serumla açıp baby vac ile çekiyorum.
Elisa0110 aysgl330633 zordur tabi yaa daha küçücük kıyamam rabbim şifa versin inşallah en kısa zamanda iyileşsin 🥰🩷
sarilale123 aysgl330633 tabiki yapıyordum. Serum fizyolojik ve açmak için burun aspiratörü edinin. burnunun tıkalı olması emmesini bile etkiler bebeğin .hiç bir zararı olmaz merak etmeyin ve tıkalı olması daha sıkıntı. Evin havasıda nemli olsun. Peteğin üzerine bi kapla su koyun en kötü
hunilii aysgl330633 bizim doktorumuz burnu tıkalı olmasa bile günde en az bir kaç kez serum fizyolojikle yıkama yapıp aspiratörle çekin demişti hep öyle yaptık şuan 4 yaşına girmek üzere hiç bir sorun yaşamadık çok şükür, küçük oldukları için burun çekme ya da sümkürme gibi davranışları yok o yüzden burnu tıkandığı anda beslenmesi, uykusu her şeyi etkilenir burnunu açık tutmak çok önemli ben babyvac burun aspiratörünü de tavsiye ederim süpürgeye takılarak kullanılıyor ben daha kullanıp memnun kalmayan görmedim
sevaldqn1 aysgl330633 ne çektim burun tıkanıklığından hala 10 aylık oldu daha da tıkanır ne oda nemlendirme cihazı ne aspiratörü serumu viks falan herşeyi denedim odayı da nemli tutuyorum ama sürekli oluyor geçmiyor doktorumuz bazı bebeklerde bu tarz inatcı tıkanmalar olabilir sen gene de sürekli bu yaptıklarını yap demişti çünkü başka çare yok kalmadı🥲
kurkmantosuzmadonna sevaldqn1 bize doktorum havalar ısınana kadar devam eder demişti geçtiğimiz yık. Gerçekten de mayıs sonuna kadar sürdü o hırıltılı tıkanıklık.
kurkmantosuzmadonna aysgl330633 mutlaka al işe yarıyor. Onsuz zor alıyorlar nefesi. Bir süre sonra temizledikçe geçiyor. Aspiratör var mı ?
aysgl330633 kurkmantosuzmadonna bugün alacağız hiçbişey yok serumla ikisini mi almalıyım sadece başka bişey de oluyor mu?
sarilale123 aysgl330633 ne demek🌸 önce serum fizyolojik sıkın burun aspiratörü ile çekin sonra diğer burna yapın. Bebeğiniz ağlar korkmayın. Çekince rahatladığını göreceksiniz zaten
kurkmantosuzmadonna aysgl330633 ikisini al yeterli. Her burnuna 2 cc kadar yavaşça sık sonra çevir sırtına hafif pat pat yap içindekiler aksın. Sonra da aspiratör ile çek. Normal manuel olanlardan al aspiratörü.