Sevdda ben de 9 günlük regl gecikmesi ile öğrendim bebeğimi. Dediğiniz şekilde kasık ağrım göğüs ağrım vardı, regl olmayı beklediğimden ondan sandım hep ama idrar testinde anında ikinci çizgi belirdi 🌸
Sizin bebiş daha çok küçük, benim de 6. haftada bebek göründü 7. haftada kalp atışını duyduk. Sizin de öyle olur inşallah, sıkmayın canınızı ❤️