azra01 Canım bende 34 haftalık hamileyim. Hamilelikten önce lazere gitmiştim. Her yerim sıfırlandı kıl namına bişey yok, sadece genital bölge az az çıkıyordu. Hamilelikte de çıkmadı sadece genital biraz arttı ve kararma oldu benimde. Koltuk altımda çizgi çizgi oldu ve kararma oldu. Hamilelikte umursamıyorum azalır veya geçer diye. Ama buradaki bir postta görmüştüm, birisi esra ezmecinin beyaztıcı serumunu kullanmış ve çok memnun kalmıştı. Bende trendyol yorumlarını okudum herkes çok memnun. Aldım hatta bir tane ama kullanmadım. Belki dizlerimde kullanırım diye düşünüyorum bir denersin istersen😌