glr1991outlookcom Midem aşırı gaz üretiyor. Sağlıklı şeyler yememe rağmen. Bazen boşken bile gaz dolu ve şişkin bu durum normal mi çünkü aşırı derecede can sıkmaya başladı
beyzagurbuzz glr1991outlookcom ben de rennie duo şurup almıştım doktorumdan o kurtarıcım oldu. Onun dışında da rezene + papatya çayı çok rahatlatıyor mideyi de bağırsakları da. Ağır yemeklerden sonra sürekli içiyorum. Yine de doktora danışın siz ben de sordum herhangi bir sorun olacağını söylemedi.
daisymom_99 glr1991outlookcom Maden suyu iyi geliyor bana yemekten sonra şişkinliği alıyor deneyebilirsin