umutoglumm 33teyim şimdi. kilo ile alakalı olduğunu sanmıyorum benimkinin kilosu önde gidiyor ama senin haftalarında ya da 27de olabilir aynı şikayetle gittim acile sonra turnosal kağıtla su mu geldi vs diye baktılar şükür yoktu temiz çıktı sonra alttan elle muayene ettiler rahim ağzım kapalıydı, nstde sancı da çıkmayınca doktor rahim bağları genişlemesine bağladı ama yine de antibiyotik verdi gizli enfeksiyon olabilir diye onu kullandım biraz hafifledi sadece ama o hafif sızı oluyor. Doktor sonra ilk gebelerde o ağrı daha çok oluyor dedi. Mutlaka bu yazdıklarımla turnusol vs test etsinler tevekkül bizden. Sizin de ilk gebelik mi?