Glsmumul İnternetten almayı düşünüyoruz alanlar var mı acaba çok güzel gözüküyor. Anne yanı olarak kullanicam. Alanlar fikir beyan ederse sevinirim 😊
minnakmina Glsmumul sepet beşik degilde kademeli anne yanı alacaktım sonradan park yatak aldım alanlar olmuştur muhakkak size cevap vereceklerdir sepet beşik çok güzel görünüyor ama bebek dönmeye başladıktan sonra kullanışlı olacagını düşünmüyorum
twobabymommas Glsmumul Bize de kardeşim hediye aldı bebekonfordan geldi çok güzel tabi daha kullanmadığımız için tavsiyede bulunamam😊 Ama beşik cibinlik herşey gayet kaliteli ve şık her gören çok beğeniyor
BezelikVeAnnesi Glsmumul Bende aynı şekilde bebekonfordan sepet beşik alacağım oldum olası beğenmişimdir sepet şeklinde oluşu kibar ve muntazam illa ki kullanışlıdır nasılsa hep yanımda olacak 🤗
Glsmumul minnakmina dönmeye basladiginda sıkıntı olabilir doğru söylüyorsunuz. Park yataktan bı vazgeciyorum bı sepet beşik gidip geliyorum ikisi arasında teşekkürler öneriniz için 🙂
Glsmumul twobabymommas görsel olarak gerçekten çok hoş duruyor 😊 sağlıcakla kullanmak nasip olsun bebisinize
NaimeYilmaz Katlanablr ozellıgı ıcın park yatak dusunuorm 2. Cocuk hayalımız var sağlıkla ilkını kucagımıza alırsak evımız buyuk degl fazla o yuzden kaldırabılecegm bısey alıcam 🤗
Glsmumul NaimeYilmaz saklama konusunda sıkıntılı evet yerim var şimdilik bakalım karar vericez inşallah teşekkürler😊
Merveersoy Glsmumul bende sepet beşik almayı düşünüyorum tabi uzun süre kullanamayacak ama olsun. Park pesikde düşünmüştüm ama onunda yatak kısmı çok alçak oluyor bide çok geniş kararsızım 😀
Glsmumul Merveersoy evet ya banada geniş geliyo park yatak kullanışlıdır belkide ama sepet beşik daha muntazam duruyo sanki. Bilemedimmm 😁
SemihenayArslan Bende bebekonfordan aldım anne yanı beşik .1yasına kadar kullanıma uygun.Fyatına göre oldukça kalıtelı . Park beşikler cok çadır gibi duruyor😐 Ben cok memnunum şimdilik bakıp duruyorum ☺İnşallah rabbim kullanmayı da nasip eder 👼
Glsmumul SemihenayArslan amin inşallah kullanmakta nasip olsun herbirimize 🙏 kaç gün içinde geldi acaba
Fgm Glsmumul bende aldım sepet beşik gayet güzel geldi umarım rabbim kullanmayı nasip eder cümlemize 🙏