Frezyaanne Bebeğin gelişimi tamamen farklı olabiliyor. Benim bebeğim de haftasına göre ileriden gidiyor şu anda hatta.
Kalp atışı için de endişelenmeyin lütfen, bende de ilk kontrolümde doktor kalp atışını duyamıyorum, daha çok küçük demişti. Bir sonraki kontrolümde duyduk çok şükür. Burada da benzer tecrübeleri olan olmuş, lütfen endişelenme bebişini de üzme. Orada azcık daha büyümeyi bekleyen mercimek tanesi var sadece 😇❤️
Ben de dua edicem sizin için 🌸